Svako ko se bavi objavljivanjem sadržaja na društvenim mrežama sigurno se susreće sa izazovom – kako da objava privuče pažnju i izazove što bolje reakcije?
Pre samo 6-7 godina mogli smo da pogledamo skoro svaku objavu koja nam se pojavi na Facebook-u. Danas je količina sadržaja koji ljudi dele mnogo, mnogo veća.
I tako skrolujemo i skrolujemo dok nam nešto ne privuče pažnju.
Tek onda zastanemo i pročitamo.
A kako da vaš sadržaj bude ono što će ljudi pogledati?
U stvari vrlo je jednostavno. Treba da pratite šta ljudi rade na društvenim mrežama. Ranije smo na Facebook ili Instagram kačili uglavnom samo slike sa zanimljivih dešavanja iz našeg života (slike sa mora, sa Nove godine, itd.).
Na sličan način su se predstavljale i firme. Otvore stranicu, napišu kontakt informacije i postave nekoliko slika. I to je to.
Danas to više nije dovoljno.
Danas ljudi mnogo više i mnogo češće otkrivaju o sebi na društvenim mrežama. S kim su bili na kafi, kakav sendvič su jeli, kakvo im je kuče, … vrlo lične stvari.
Šta je poenta?
U takvom okruženju, ne možete ni vi da budete hladni, službeni, da okačite sliku proizvoda, eventualno cenu ili kontakt i da očekuje da ljudi zavole vaš brend. Ljudi vole i očekuju na društvenim mrežama ’’insajderske’’, lične, tople, emotivne i duhovite stvari.
Dakle, morate da im pružite neki zanimljiv, emotivan, duhovit ili edukativan materijal.
Snimite ljude kako koriste vaš proizvod, snimite delić procesa proizvodnje, pokažite radnu atmosferu u firmi, otkrijte neke zanimljive i korisne informacije…
Tek kada im postanete zanimljivi, ljudi će zavoleti vaš brend. Posle prodaja ide lakše.
Važno je da uvek imate na umu da je na društvenim mrežama sve teža direktna prodaja i da je potrebno sve više truda oko sadržaja kako biste postepeno privukli potencijalne kupce ili korisnike. Ljudi nisu došli na društvene mreže da kupuju, došli su da se zabave, informišu, nasmeju…
Evo nekoliko primera.
- Bavite se proizvodnjom nameštaja.
Umesto slike plakara sa dimenzijama i cenom, snimite kratak ubrzan video kako otac i sin montiraju vaš plakar u stanu. Ovo zapravo može da bude i video upustvo kako se takvi plakari montiraju. A istovremeno je slatko i toplo. I privlači pažnju. - Proizvodite testenine.
Umesto slike pakovanja testenine, snimite kratak video o tome kako se brzo i lako može napraviti fenomenalna večera sa vašom testeninom. I prikažite recept. Ljudi vole korisne stvari. - Imate salon za masažu.
Umesti slike žene koja leži na stolu za masažu (hiljadu puta viđeno ) napravite jedan atraktivan infografik koji otkriva naučne, proverene, informacije o tome koliko je masaža zdrava za organizam. Steći ćete poverenje kod ljudi.
I tako dalje… Verovatno će vam sada pasti na pamet neka ideja vezana za vaš posao.
Ako imate bilo kakvih pitanja za nas, javite nam se putem kontakt forme, meila ili telefona.